17 Ocak 2014 Cuma

Marshmallowdan Lego

Rengarenk legolar hayatımızdan çıkalı çok oldu belki ama ne o tatlı günleri ne de minik kafalı Lego adamları unutmaya niyetimiz var! Sizin de sevgilinizi ya da arkadaşarınızı çocukluklarına döndürmek için tek yapmanız gereken kısa bir market turu! Bir paket marshmallow ve bir paket tahta şiş çubuklarla harikalar yaratacağız. Yumuşacık marshmallowları fotoğrafta gördüğünüz gibi kesin. Önce büyük parçayı, sonra da küçük parçayı üst üste gelecek şekilde şişe geçirdik mi ilk adım tamam demektir.
Puding, sıcak olması ile bu tarife en kolay ve en hızlı uyacak krema türü. Ama siz isterseniz daha farklı bir çaba ile özel bir krema da yapabilirsiniz. Ben Lego adamların sarı kafalarını yakalayabilmek için muzlu puding kullandım. Az önce şişe, çubuğa geçirdiğiniz marshmallowları hafifçe pudinge batırıp çıkarın. Eger Lego tatlınıza gereğinden fazla puding gelirse, ufak bir kaşık yardımı ile fazlasını alıp marshmallowun üzerini düzeltmekten çekinmeyin.


Çubuklarınızı batırmak için köpük ya da strafordan yardım alabilirsiniz. Puding kuruduğunda çikolatalı dekor ile yüzler çizdiğinizde bu iş tamamdır! Legoya surat yapmak için kakao kremasını kendiniz de hazırlayabilirsiniz. Ama koyu kıvamlı olması için ben hazır bir ürünün glazür karışımını kullanmanızı tavsiye ederim. Bu çok kolay bir tarif. Ama inanın, gören herkes sizi dünyanın en büyük aşçıcı ilan etmekten kendini alamayacak... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder